برای ورود، ابتدا به نشانی ltms.smtc.ac.ir مراجعه کرده و گزینه «ثبت‌نام/ورود از طریق دولت من» را انتخاب نمایید. شماره تلفن همراهی که به نام شما ثبت شده و کد امنیتی را وارد کرده تا رمز یکبارمصرف ارسال شود. پس از درج رمز یکبارمصرف به پنل فراگیر هدایت خواهید شد.

می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری ‎*4*40#‎ روی سیم‌کارت خود، جهت دریافت پیامک اقدام نمایید. در صورت تداوم مشکل، لطفاً دوباره تلاش نمایید و از صحت شماره تلفن ثبت‌شده اطمینان داشته باشید.

خیر. برای ورود به سامانه لازم است حتماً از شماره تلفن همراهی استفاده نمایید که به نام خود شما ثبت شده باشد. در صورت استفاده از شماره‌ای که مالک آن فرد دیگری است، تمامی ثبت‌نام‌ها و گواهینامه‌های آموزشی به نام صاحب آن شماره صادر خواهد شد و امکان اصلاح یا انتقال به نام شما وجود ندارد. بنابراین، لطفاً فقط با شماره تلفن همراه ثبت‌شده به نام خودتان وارد سامانه شوید.

کافی است دوباره نشانی سامانه (ltms.smtc.ac.ir ) را در مرورگر وارد نمایید و از منوی بالای سمت چپ، روی آیکن پروفایل کلیک کرده و گزینه «پنل فراگیر» را انتخاب نمایید.

وارد «پنل فراگیر» شده و از منوی «دوره‌های آموزشی» زیرمنوی مرکز آموزش مدیریت دولتی ـ ستاد را به عنوان مرکز آموزش برگزارکننده دوره انتخاب نمایید. در صفحه فهرست دوره‌ها می‌توانید بر اساس عنوان، نوع برگزاری یا ماهیت دوره جستجو نمایید و دوره دلخواه خود را به سبد خرید اضافه نمایید.

توصیه می‌شود حتماً ابتدا وارد «پنل فراگیر» شوید و از منوی «دوره‌های آموزشی» زیرمنوی «مرکز آموزش مدیریت دولتی – ستاد» را انتخاب نمایید. در این حالت مطمئن خواهید بود که فرآیند جستجو و ثبت‌نام دوره به‌درستی انجام می‌شود. ورود از بیرون و کلیک روی دکمه «ثبت‌نام» در صفحه معرفی دوره، صرفاً شما را به جزئیات دوره در پنل فراگیر هدایت می‌کند و به‌معنای ثبت‌نام نهایی نیست.

خیر. در سامانه جامع آموزش، علاوه بر مرکز آموزش مدیریت دولتی - ستاد، برخی مراکز استانی نیز دوره‌های آموزشی خود را برگزار می‌کنند. شما می‌توانید در «پنل فراگیر» از منوی «دوره‌های آموزشی» مرکز مورد نظر (ستاد یا یکی از مراکز استانی) را انتخاب کرده و فهرست دوره‌های همان مرکز را مشاهده کنید.

هر دوره آموزشی توسط یک مرکز آموزش مشخص برگزار می‌شود و پشتیبانی آن دوره نیز بر عهده همان مرکز است. بنابراین اگر دوره‌ای را از یکی از مراکز استانی انتخاب و ثبت‌نام کرده باشید، لازم است برای امور پشتیبانی مستقیماً با همان مرکز آموزش برگزارکننده تماس بگیرید. مرکز آموزش مدیریت دولتی صرفاً مسئول پشتیبانی دوره‌هایی است که توسط ستاد برگزار شده باشد.

برای مشاهده شماره تماس هر مرکز استانی، ابتدا در صفحه اصلی سامانه روی منوی بالای صفحه کلیک کرده و نام مرکز استانی مورد نظر را انتخاب کنید. با این کار وارد صفحه اختصاصی (لندینگ) آن استان خواهید شد. در پایین‌ترین بخش همان صفحه (فوتر سامانه)، شماره تماس مرکز استانی درج شده است و می‌توانید از آن برای ارتباط و پشتیبانی استفاده نمایید.

در «پنل فراگیر» بخشی به نام «پشتیبانی» وجود دارد که از طریق آن می‌توانید درخواست‌ها و مشکلات خود را ثبت نمایید. هنگام ارسال تیکت، در فیلد «مرکز آموزش» لازم است مرکز برگزارکننده دوره (مرکز آموزش مدیریت دولتی - ستاد یا یکی از مراکز استانی) را انتخاب کنید تا پیام شما مستقیماً به همان مرکز ارسال شود. تیم پشتیبانی مرکز انتخاب‌شده پاسخ شما را از طریق همین بخش ثبت خواهد کرد و می‌توانید وضعیت تیکت خود را پیگیری نمایید.

حتی دوره‌های رایگان هم باید از طریق سبد خرید ثبت‌نام شوند. به این صورت که پس از کلیک روی «افزودن به سبد خرید»، لازم است وارد سبد خرید شوید و دکمه «ثبت‌نام» را انتخاب نمایید تا فرآیند ثبت‌نام کامل شده و به لیست دوره‌های من اضافه شود. صرف اضافه کردن دوره به سبد خرید، به‌تنهایی به معنای ثبت‌نام قطعی نیست.

در پرداخت‌های ناموفق، معمولاً مبلغ پرداخت شده، ظرف ۷۲ ساعت به حسابتان بازمی‌گردد. در صورت عدم بازگشت، موضوع را از طریق بانک صادرکننده کارت پیگیری بفرمایید. لازم به ذکر است در صورت پرداخت موفق، دوره مورد نظر به فهرست دوره‌های من اضافه خواهد شد.

در «پنل فراگیر» از منوی «مالی/حسابداری» زیرمنوی «پرداخت‌ها» را انتخاب نمایید. در این صفحه فهرست تمامی پرداخت‌های شما نمایش داده می‌شود. در مقابل هر پرداخت، دکمه «چاپ» قرار دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید صورتحساب یا تأییدیه پرداخت را مشاهده کرده و در صورت تمایل ذخیره یا چاپ نمایید.

برای استفاده از کد تخفیف، ابتدا دوره مورد نظر را به «سبد خرید» اضافه نمایید. سپس در صفحه سبد خرید، کد تخفیف را در کادر مربوطه وارد کرده و روی دکمه «اعمال» کلیک نمایید. پس از اعمال کد، مبلغ نهایی به‌صورت خودکار به‌روزرسانی خواهد شد.

کدهای تخفیف یکبارمصرف هستند. اگر برای یک کد تخفیف، امکان استفاده در چند دوره تعریف شده باشد، لازم است همه دوره‌های مورد نظر را در یک سبد خرید قرار داده و سپس کد را اعمال نمایید. در این صورت تخفیف روی همان سبد خرید اعمال می‌شود. استفاده جداگانه از همان کد در دفعات بعدی امکان‌پذیر نخواهد بود.

در صفحه «دوره‌های من»، فهرست دوره‌های ثبت‌نام شده نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی آیکن عملیات وارد جزئیات دوره شده و با کلیک بر روی «ورود به جلسه» مقابل هر جلسه آموزشی، به محیط اسکای‌روم هدایت خواهید شد.

در دوره‌های آفلاین پس از مشاهده کامل منابع آموزشی، قبولی در آزمون الکترونیک و تکمیل فرم «ارزیابی اثربخشی»، امکان دریافت گواهینامه برای شما فعال می‌شود. در دوره‌های آنلاین ابتدا باید حداقل میزان حضور الزامی در جلسات توسط سامانه تأیید شود. این فرآیند معمولاً تا ۲۴ ساعت کاری پس از پایان آخرین جلسه زمان می‌برد. سپس در صورت داشتن حدنصاب مشارکت و تکمیل فرم «ارزیابی اثربخشی»، دریافت گواهینامه امکان‌پذیر خواهد بود.

حضور و غیاب دوره‌های آنلاین بلافاصله ثبت نمی‌شود. پس از آخرین جلسه، سامانه تا ۲۴ ساعت کاری زمان نیاز دارد تا اطلاعات حضور و غیاب را نهایی کند. پس از ثبت قطعی و در صورتی که حدنصاب مشارکت را کسب کرده باشید، امکان شرکت در «ارزیابی اثربخشی» برای شما فعال می‌شود و پس از تکمیل آن می‌توانید گواهینامه دوره را دریافت نمایید.

در برخی دوره‌ها ثبت‌نام توسط دستگاه اجرایی انجام می‌شود. در این حالت حتی اگر شما تمام مراحل آموزشی، آزمون و ارزیابی اثربخشی را تکمیل کرده باشید، صدور گواهینامه منوط به تسویه‌حساب مالی توسط دستگاه اجرایی است. پس از تأیید تسویه‌حساب، گواهینامه برای شما فعال خواهد شد.

محتوای آموزشی استاندارد

منطبق بر نظام آموزش کارکنان دولت

آموزش هدفمند

سازمان یادگیرنده، تحول اداری

ارائه گواهینامه معتبر

قابلیت استعلام الکترونیک گواهینامه

پشتیبانی و مشاوره آنلاین

شماره تماس: 42501000-021