توضیحات و جزئیات کتاب
درآمدی بر محتوا، مفاهیم، انواع و کاربستها
گردآوری و تدوین: بابک حمیدیا، محمد ماستری فراهانی
معرفی کتاب
تولید و توزیع محتوا در عصر دیجیتال بسیار تغییرات شگرفی داشته است. کتاب «درآمدی بر محتوا» به شناخت و کاربست محتوا میپردازد. کتاب در سه بخش نوشته شده است. بخش اول: آشنایی با محتوا شامل 7 فصل در مورد مفاهیم مرتبط با محتوا، انواع مختلف محتواها ازجمله متنی، صوتی، گرافیکی، چندرسانهای، تعاملی و رویدادها میشود. بخش دوم، شامل 3 فصل بر کاربرد محتوا در آموزش پرداخته شده است. جایگاه محتوا در رشته علوم تربیتی و طراحی آموزشی در کنار روندهای تغییر انواع محتوا در برنامههای درسی و نیز ارزیابی محتوای آموزشی ازجمله موضوعات مورد بحث در این قسمت است. در بخش سوم، بر محتوا در بازاریابی تمرکز شده است. در این بخش، خواننده در مورد بازاریابی محتوا، اهمیت ایجاد یک استراتژی محتوا، نحوه سازماندهی و توزیع موثر محتوای خود و نیز چگونگی سنجش موفقیت آن خواهد آموخت و 2 فصل دارد.
لینک نسخه الکترونیک
10فایل ها
دیدگاه فراگیران
5,300,000 ریال
- قطع کتاب: رحلی
- جلد کتاب: نرم - شومیز
- سال چاپ: 1402
- نوبت چاپ: 1
- تعداد صفحات: 269
- وزن: 250 گرم
- فروش: 0 جلد
- موجودی: 73 جلد
ارسال سریع به سراسر کشور
پردازش و ارسال سفارشات بدون تاخیر
آموزش هدفمند
سازمان یادگیرنده، تحول اداری
ضمانت اصالت و سلامت کتاب
بسته بندی با پلاستیک حبابدار ضربه گیر
پشتیبانی و مشاوره آنلاین
شماره تماس: 42501454-021