توضیحات و جزئیات کتاب
یکی از مشکلات عمدۀ مدیران بخش دولتی این است که در انجام مذاکرات سازمانی در موضوع های مختلف از قبیل مسائل مدیریتی، برنامه ریزی، همکاری، حل اختلافات و خرید کالا و خدمات از روش و اصول علمی در زمینه مذاکره کمتر بهره می گیرند و همین بی توجهی به مذاکره سبب شده است که اغلب جلسات گفت و گو پس از صرف هزینه، وقت و انرژی فراوان بی نتیجه به پایان برسد و یا منافعی اندک نصیب سازمان شود. این کتاب در 5 فصل گردآوری شده است که برخی از آنها عبارتند از: مفاهیم و ابعاد مذاکره سازمانی، مرحله گفت و شنود، مرحله توافق، ارزیابی و تنظیم اسناد.
درسنامه حاضر، منبع آموزشی دوره مدیریت مذاکرات سازمانی از مجموعه دوره های تربیت مدیر سطح ارشد است که بر اساس سرفصل های دوره و برای بهره برداری فراگیران تدوین شده است.
فایل ها
دیدگاه فراگیران
1,770,000 -
100,000 ریال
- قطع کتاب: وزیری
- جلد کتاب: نرم - کاغذی
- سال چاپ: 1392
- نوبت چاپ: 1
- تعداد صفحات: 252
- وزن: 385 گرم
- فروش: 34 جلد
- موجودی: 164 جلد
ارسال سریع به سراسر کشور
پردازش و ارسال سفارشات بدون تاخیر
آموزش هدفمند
سازمان یادگیرنده، تحول اداری
ضمانت اصالت و سلامت کتاب
بسته بندی با پلاستیک حبابدار ضربه گیر
پشتیبانی و مشاوره آنلاین
شماره تماس: 42501454-021