توضیحات و جزئیات کتاب
کتاب حاضر اثر دو نفر از استادان برجسته در این قلمرو است که سالها به نوشتن، مرور و تدریس به کمک مورد در زمینه مدیریت تصمیمگیری و راهبردی اشتغال دارند. این کتاب به شیوهای منطقی و تاریخی، مبحث روششناسی موردی را مرور و بررسی کرده و ضمن معرفی انواع و اجزای آن، به دو گرایش پیشگفته، پژوهشی و آموزشی پرداخته است. کتاب حاضر در 10 فصل به همراه پیوستها توسط مترجمان به فارسی برگردانده شده است که عنوان فصلها عبارتند از: 1. مورد چیست و چرا آن را مینویسیم؛ 2. هدفها- کلید مورد؛ 3. یافتن محل مورد و جمعآوری دادهها؛ 4. موردهای پژوهشی؛ 5. دستورالعمل برگزارکننده: قسمت 1؛ 6. سازماندهی مورد؛ 7. آزمون و پالایش مورد آموزشی؛ 8. دستورالعمل برگزارکننده: قسمت 2؛ 9.یادداشتها، سریهای مورد و سایر تکمیلیها؛ و 10، مطالعات موردی دیداری و چندرسانهای.
فایل ها
دیدگاه فراگیران
2,240,000 ریال
- قطع کتاب: وزیری
- جلد کتاب: نرم - کاغذی
- سال چاپ: 1386
- نوبت چاپ: 1
- تعداد صفحات: 336
- وزن: 0 گرم
- فروش: 0 جلد
- موجودی: 7 جلد
ارسال سریع به سراسر کشور
پردازش و ارسال سفارشات بدون تاخیر
آموزش هدفمند
سازمان یادگیرنده، تحول اداری
ضمانت اصالت و سلامت کتاب
بسته بندی با پلاستیک حبابدار ضربه گیر
پشتیبانی و مشاوره آنلاین
شماره تماس: 42501454-021